Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільника.

Матеріали навчально-методичного посібника Т. Піроженко  “Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільника” послідовно розкривають наукові, методичні, організаційні засади та ефективні засоби взаємодії дорослого з дитиною, що є адекватними при­родним силам малюка та стимулюють формування особистості в єдності емоцій­них, поведінкових, особистісних надбань. У посібнику обґрунтовано вплив різних форм спілкування дитини з дорослими та однолітками, що спрямовують розвиток таких характеристик образу “Я” дітей, які відображають результат гуманізації взаємодії з оточенням, а саме: сприяють задоволенюю потреби дітей в емоційно­му комфорті, досягненнях, свободі вибору, рівні самоповаги, а також підвищують ступінь усвідомлення дошкільниками власних здібностей і можливостей у різних видах предметно-практичної, пізнавальної, образотворчої, ігрової діяльності.