Методика

«ВСІ ДІТИ НАРОДЖУЮТЬСЯ ГЕНІЯМИ»

Методика раннього розвитку МАКОТО ШІЧІДА

Шановні батьки!

Радимо вам познайомитися з авторською методикою Країни сонця, що сходить. Це методика Макото Шічіда.

Японський професор Макото Шічіда – творець популярної в Японії авторської методики раннього розвитку дітей, яку багато хто вважає дивом. Адже малюки, які займаються за нею, досягають дуже високої планки розвитку. У чому ж справа: в унікальній програмі або зусиллях батьків?

Вчений вніс величезний внесок у науку і медицину своїми дослідженнями в сфері вивчення людського мозку. Він буквально зробив революційний прорив в освіті, який змінив ставлення до дітей, їх розумових здібностей і методиці їх навчання.

Вчений Макото Шічіда вивчав головний мозок людини більше 40 років і дійшов висновку, що ліва і права півкулі володіють різними можливостями. Перша має короткострокову пам’ять, постійно стирає зайве, але зате здатна обробляти інформацію з великою швидкістю. Друга – своєрідний архів, у який потрапляє все, що хоча б краєм очей бачила людина.

Для занесення інформації в праву півкулю необхідне мелькання, швидка демонстрація нового матеріалу,який надалі відтворюється у вигляді зорових образів (візуалізується). Всі отримані дані будуть зберігатися тут завжди. Завдання лівої півкулі-витягти, обробити і правильно їх використовувати.

«Коли дитина народжується, її права і ліва півкулі з’єднані декількома трильйонами тимчасових нервових зв’язків. Якщо в перші три роки життя дитини вони не використовуються (не заповнюються інформацією),то просто зникають. Це не означає,що після 3 і 33 років з людиною не потрібно займатися,але ефект знижується в кілька разів.) Макото Шічіда.

Здібності не зявляються у малюка від занять, вони дані йому від народження, вважає Макото Шічіда. З іншого боку, вроджені можливості дитини треба підживлювати навчанням. Без цього вони перейдуть в прихований резерв, а незабаром і зовсім можуть зникнути.

Які ж якості треба розвивати у дітей до 3-х років:

-інтуіцію,

-фотографічну пам’ять,

-вміння моментально рахувати,

-абсолютний слух,

-здатність до мов.

На думку вченого, до п’ятирічного віку дитини її мозок формується практично повністю, більш точно, до шести років близько 80%клітин головного мозку вже розвинені. Що дає можливість у віці до шести років успішно розвивати у дитини швидкочитання, фотографічну пам’ять, рідкісні музичні таланти і математичні здібності, емпатію та інтуїцію. Саме в цьому віці дитина відрізняється кращими здібностями до вивчення мов.

Всі ці навички безпосередньо пов’язані з правою півкулею. Батьки повинні навчити малюка використовувати її свідомо (у більшості дорослих воно працює на рівні несвідомого).

Ранній вік – найкращий час для подібного розвитку. Ліва півкуля у дітей до 3-х років знаходиться в підлеглому стані,малюки поки не вміють мислити логічно. Але це не заважає їм активно використовувати образне мислення.

З усього вищесказаного можна виділити основні принципи методу Макото Шічіда.

Принципи методики Макото Шічіда:

-всі діти народжуються геніями;

-вкрай важливий зв’язок між батьками і дитиною;

-домінантна правої півкулі мозку у маленьких дітей являє собою    унікальну можливість для навчання;

-стимулювання дітей повинно проводитися за участю всіх пяти органів чуття;

-повторення і послідовність є ключем до успіху у навчанні.