Оздоровчі технології

НАВЧАЄМО ОЗДОРОВЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Формування ціннісного ставлення дітей до власного здоров’я – одне із важливих завдань, поставлених  перед дошкільною освітою. Нині ми маємо дбати не лише про зовнішній оздоровчий вплив, а й навчити дитину розуміти свій організм і свідомо сприяти його функціонуванню. Формування у дітей знань про своє здоров’я, набуття ними оздоровчих умінь та навичок на заняттях з фізкультури – важлива складова роботи педагога. Адже маємо дати дітям знання не лише про свій організм, а й про те, як бути здоровим і бадьорим, міцним та витривалим...

Докладніше

Базовий компонент дошкільної освіти України

Базовий компонент дошкільної освіти України ґрунтується на основних положеннях Міжнародної конвенції ООН про права дитини, Законів України “Про освіту”, “Про дошкільну освіту”, “Про охорону дитинства”, інших державних нормативних актах у галузі дошкільної освіти.

 

Докладніше

Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільника.

Матеріали навчально-методичного посібника Т. Піроженко  “Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільника” послідовно розкривають наукові, методичні, організаційні засади та ефективні засоби взаємодії дорослого з дитиною, що є адекватними при­родним силам малюка та стимулюють формування особистості в єдності емоцій­них, поведінкових, особистісних надбань...

Докладніше

Конспект заняття з розвитку мовлення в середній групі

Робота за картиною ” Помічники осені”.

             Мета: продовжувати вчити сприймати картину методом багатоканального споглядання вдосконалювати вміння відповідати на запитання повним реченням; розвивати навички мовленнєвої компетентності розповідного та пояснювального мовлення, уяву, фантазію; виховувати навички екологодоцільної поведінки, бажання допомагати старшим, повагу до праці.

1. Вихід дітей:

Йдіть мої любі, під ніжки дивіться,...

Докладніше

Осінь прийшла – це пора золота сценарій

Осінь прийшла – це пора золота

Діти забігають до зали, стають на місця.

Ведуча  Осінь прийшла

В наші села і міста –

Це гарна і щедра пора золота!

Пісня «Свято починається»


Вхід Осені (фонограма)

Осінь Добрий день усім маляткам,

Чемним хлопчикам, дівчаткам!

Завітала у ваш край

І принесла урожай.

Замінила тепле літо

І тепер я з вами, діти!

Щедра і привітна я!

Осінь – ось моє ім`я

Діти 1  Добрий день, красуне мила!

Землю золотом ти вкрила

І  те...

Докладніше

Конспект заняття з грамоти в старшій групі

Тема: Подорож сторінками журналу «Грамотійко»

Мета: ознайомити з буквою М; формувати вміння виділяти в словах звук М. Закріплювати знання дітей про вивчені букви та склади в дидактичних іграх, удосконалювати навички звукобуквенного аналізу. Вправляти у читанні складів та слів за посібником Л.Шелестової «Вчимося читати»;  розфарбовувати малюнки не виходячи за контури.  

Розвивати мислення, увагу, уяву; швидкість реакції, зв’язне мовлення, інтонаційну виразність мови...

Докладніше

Вільчковський

Вільчковський Е.C.,Курок О.І. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку.Навчальний посібник 2-ге видання, перероблене та доповнене  теорія і методика фіз вих

Докладніше

Адаптивна педагогіка

Смеієрс Р., Машовець М.А., Найда Ю.М. Використання інноваційних освітніх технологій для підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів  Адаптивна педагогіка

Докладніше

Навчання читання за авторською методикою Л. Шелестової

Нами було обрано авторську методику Л.В. Шелестової “Вчимося читати” що допомагає відійти від усталених методів та прийомів в ознайомленні дітей дошкільного віку із звуками та буквами, а в подальшому – і в оволодінні навичками читання та письма.

 Л.В.Шелестова – кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту проблем виховання НАПН України, автор методики навчання читання дошкільників, яка протягом 12 років апробується у дошкільних навчальних закладах України...

Докладніше

Ознайомлення з буквою “С”

cМета: закріпити навички дітей називати знайомі букви, вміння відповідати на запитання; познайомити з буквою С, навчити читати та розрізняти склади з вивченою буквою; збагачувати словниковий запас; прививати інтерес до читання.

Розвивати мовлення, увагу, логічне мислення, творчу уяву та пам’ять.

Виховувати комунікативні навички, доброзичливе ставлення одне до одного.

Хід заняття.

Заходить вихователь.

Де ж це діти забарились?

Заблукали, загуби...

Докладніше