Значення флорболу

Значення флорболу для фізичного розвитку дошкільників і школярів

       Тези консультації:

Гра цікава й гарна дуже

Ми до неї небайдужі

М’яч удар і крики…гол!

Пречудова гра – футбол!

     Тип консультації – груповий.

План.

  1. Мета.

  2. Завдання.

  3. Значення флорболу для фізичного розвитку дошкільників і школярів.

  4. Методичні рекомендації.

  5. Мета:

  • Створити умови для рухової активності дітей, залучення до здорового способу життя; викликати бажання дітей займатися цим видом спорту.

  • Розвиток розумової та фізичної працездатності дитячого організму.

  • Здійснення комплексу заходів щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей.

  • Залучення батьків до занять спортом разом з дітьми

  • Участь у змаганнях та перемога.

  1. Завдання:

  • Сприяти зміцненню здоров’я, комплексному розвитку життєво необхідних рухових якостей: швидкості, спритності, сили, гнучкості і витривалості.

  • Сприяти фізичному розвитку.

  • Розвивати точність рухів, окомір, орієнтацію в просторі, увагу, вольові якості, виховувати відповідальність за свої дії перед командою.

  • Вчити погоджувати свої дії з діями товаришів по команді

  • Вчити застосовувати в грі різноманітні дії з м’ячем (передачу, ведення, кидок).

  • Добиватися правильного виконання тієї чи іншої вправи

  • Виховувати дітей здоровими, бадьорими і рухливими.

  1. Флорбол – це командна гра, граючи діти, одночасно розвивають цілий комплекс необхідних якостей: психічні, інтелектуальні, спортивні та морально-вольові, сприяє фізичному розвитку. А задоволення та інтерес, бажання служать спонукальним мотивом для активних самостійних занять. Доцільність навчання «флорболу» з дошкільниками і молодшими школярами полягає в тому, що цей період є сенситивним для розвитку координаційних здібностей, швидкості рухів, гнучкості, аеробних можливостей. А розвиток цих якостей є основою базової підготовки організму дитини, пристосовуючись до більш активної рухової діяльності в будь-якому виді спорту.

Збільшення числа спортивних секцій по флорболу пояснюється доступністю і видовищністю цього виду спорту: нескладне екіпірування гравця, спортивного інвентаря, що виготовлений з пластмаси, що робить його легким і зменшує ризик травматизму; прості правила гри, можливість тренуватись на будь-якій рівній поверхні, а також характер гри, що привертає увагу високим темпом і великою кількістю голів. Флорбол – це один з найефективніших засобів реалізації ідей, виховання гармонійно розвиненої особистості дитини відповідно до запитів сучасного суспільства, заняття дітей цілеспрямованої діяльності, прививання навичок здорового способу життя.

Гра задовольняє потребу дітей в русі, сприяє закріпленню вмінь і навичок основних рухів – ходьби, бігу, стрибків. Крім того,вона є своєрідною комплексною гімнастикою, в ході якої діти не лише вчаться передавати м’яч, закидати його у ворота, водночас у них формується й швидкість рухів, м’язова сила. Ловлячи та передаючи м’яч дитина діє двома руками, а це сприяє гармонійному  розвитку ЦНС  й усього організму. Водночас, гра у флорбол потребує відповідної розумової роботи: аналізу ситуації, прийняття рішень, передбачення можливих дій суперника. А колективний характер гри створює сприятливі умови для виховання морально-вольових якостей дитини. Діти вчаться розуміти загальну мету і брати відповідальність на себе за свої дії не підводячи команду. У дітей складається звичка поступатися своїми інтересами заради досягнення загальної мети команди. Діти привчаються допомагати один одному, вчаться самостійно вирішувати конфлікти і суперечки.

  1. Методичні рекомендації:

  • Залучати батьків до занять з флорболу разом з дітьми

  • Постійно поповнювати інформацію у батьківські куточки про значення фізичної культури з метою підвищення професійного рівня батьків.

  • Проведення спільних занять і змагань разом з батьками.